Bloggintresserade

måndag 25 maj 2009

Ny Vecka / Bilder

Då går vi in på ännu en ny vecka. Veckan som har gått, ja vad ska jag säga om den ?


Inget.


Hoppas att den här veckan blir bättre. Får inte glömma att ringa mina samtal i morgon/idag. Viktigt viktigt.


Hoppas att jag får tillbaka min mobil. Kände i fredags när jag va ute ensam med Teddy att man är utlämnad om värken sätter till ordentligt. Det är ju lättare när man är två o gärna då minst en mobil.


Har inte fotat så mycket sista tiden o de jag har fotat har blivit knas.


Tog lite bilder på Iza o Teddy när vi satt ute häromdan. Jag lurade Iza med en godisbit som jag höll framför kameran för att hon skulle titta dit jag ville.


Vad jag inte tänkte på va att Teddy såg godisen o hoppade rakt upp så han kom med på ett "hörn" oxo..


Här sitter hon o pratar med mig, hon skulle precis vända bort blicken så de blev suddigt oxo.


 



 


 


Här lyssnar hon på Rohde, huvudet åkte från höger till vänster.



 


Iza sitter lugnt o pratar med mig o jag med henne när Teddy dyker upp inne i kameran så jag blev rädd o knäppte av.



 


Odjuren.... Snobben tror väl att han är osynlig där han smyger.



 


Det är tröttsamt med frisk luft.



 


Dingdingding här gick rumpen på honom sen stack han iväg.



 


Iza sitter fortfarande o väntar på godisbiten medans Teddy vinkar tass =)



 


Teddy vill verkligen ha godiset, han vinkar som 17 medans Iza mumlar något.



 


Tack o lov att jag har Teddy ( o iza o rohde ). Den lille snutten ger mig allt. Han känner av mig hur lätt som helst. Han tröstar både när jag har ont o är lessen. Han följer mig i mitt liv. Även om jag blir ilsken på honom ibland så finns de ingen som älskar mig som han gör. Det är otroligt.


Tänk människor som kan göra både djur o barn illa. Jag förstår inte det.


Människan kan vara fruktansvärt elak, men de vet vi ju.


Igår slingade mamma håret på mig. Det tog 1 timme o 40 minuter att dra upp slingorna. Ändå har jag bara hälften så långt hår som jag har haft innan.


Men jag är så håröm o har ont i hårbotten. När hon håller på att dra upp en slinga så säger hon till mig ;


- Titta, jag ser nog ett grått hårstrå ?


- Nähäääää ???


- Joo de är de nog ?


- Ja men antingen är det de eller så är det inte de ?


- Jo jag tror de.


Jaaaa vad roligt jag kanske slipper mina svarta strån som kommer nu. Har aldrig ,,, aldrig nånsin fått svart hår innan o vill INTE ha de nu heller.


Nä de är lika bra att sätta igång lite till så jag blir klar med mitt. Ska snart försöka lägga mig o sova lite.


Dröm sött.


Puss I Pannan

2 kommentarer:

  1. Inga bilder syns här än tyvärr. Och jag håller med dig fullständigt, människan kan vara väldigt elak. Va rädd om dig, kram

    SvaraRadera
  2. fina bilder du tagit! Kram!

    SvaraRadera