Bloggintresserade

tisdag 19 maj 2009

50 Kr

 


Ja då va den här dagen äntligen slut. Den har varit jobbig på alla sätt o vis. Men jag har haft ett stort stöd.


TACK ROHDE FÖR ATT DU FINNS


När vi ändå va inne i stans så åkte vi till Framtassen o kollade så dom sköter sig.


Nää, jag brukar åka till dom så jag får hjälp med att klippa Teddys klor. Jag litar inte på mina händer riktigt o jag vill inte slinta, Teddy tycker att de är jobbigt ändå.


Hon är jättegullig Eva o hon har funnits med i flera år. 50 kr de ger jag mer än gärna.


Stannade till på apoteket, sen blev de konsum .. Teddy o jag satt i bilen o väntade.


Vi gick en runda när vi kom hem så nu behöver vi inte gå ut på några timmar.


Ska ta mig nåt att äta nu, sen måste jag pussla ihop morgondagen de har kört ihop sig.


Ska till arbterap halv 4 tror jag de va, men mamma kunde inte ta Teddy o jag har ingen bil.


Rohde ??? Hjälp !!??


Hoppas att dagen har varit snäll mot er.


Jag fick i alla fall hjälp med mina problem..


Puss I Pannan

1 kommentar:

  1. Nu är det kvavt här, usch, hoppas det inte blir åska. Trevlig kväll vännen, kram.

    SvaraRadera