Bloggintresserade

söndag 1 april 2007

Rastlös & 1 April

Det känns som luften har gått ur mig. Är trött, men inte tillräckligt för att sova. Det kryper i hela kroppen på mig.

Men jag känner mig ändå glad i hela kroppen för att det har varit en sån bra dag.



Willy ringde innan ,,, det är svårt att prata engelska,, lättare att skriva.

Känns som jag ska vricka tungan. *S*



Pratar en stund med Anita i headsetet. Hon hade varit på kalas i dag. Skönt att du kom iväg ...



Att den hon har pippi i skallen. *S*



Jag känner doften av mina fina blommor ända in till sovrummet. Doftar gott.



Ja då har man skaffat sig en jordglob på Aftonbladet... Jag va klimatsmart.

Att jag ska då testa allt på nätet ....



I dag får man passa sig, det är 1 April.... Har inte kommit på något bra än.. Lär väl inte göra det heller.



Anita försökte lura mig innan om att Martin o Cissi spelade förälskade bara för att vinna...

Klart att jag
tyckte till om att det är för jävligt. Men vill man vinna så gör många
allt dom bara kan. Visst blev jag kanske lite besviken för dom verkar
så gulliga. *S*...


Jaaaaaaaaa ok du fick mig där.




1 kommentar:

  1. vi ses bland globarna på aftonblaskan ...vicka tjusiga blomster du fick
    föressten så har jag läst tidningen nu..o lite sanning i de jag lurade dej med finns de nog iallafall..jag tror det iallafall när man läser artikeln..ha en bra dag idag nu så hörs vi senare...kram

    SvaraRadera