Bloggintresserade

lördag 21 april 2007

Varför inte en hälsning till mig ?

Då är halva tvätten tvättad. Jag tycker inte att det är roligt att tvätta. Men så skönt att ta på sig rena kläder ;)


Solen skiner för fullt ute. Hade tänkt gå ner till sjön o ta lite kort, men jag hinner inte förrns det är dags att slänga i nästa maskin. Undra om det fortfarande blåser kallt ute ?


 


Herregud är det sant ? I rullisten bland senaste nyheterna kan man skicka en hälsning till Lasse Brandeby.


O VARFÖR skulle jag göra de ? Bara för att han har haft lunginflammation ? Löjligt. Han har väl för f-n inte fött barn !!!


 


Lägg ut så man kan skicka en hälsning till alla barnen som far illa.


Eller varför inte skicka en gullig liten hälsning till mig ? Jag skulle bli så glad då..


Jag skulle uppskatta det mycket mer än Brandeby haaaa.


 


Fick telefon nu. Jag hade pratat in på svararen till min snälla granne hon som har pudeln som lilleman älskar.. Hon ringde upp nu o sa att hon va hos hennes mamma, mamman hade ramlat o brytit armen rakt av, så den är fixerad... Stackarn... Krya på dig lilla mamma ( ja inte min mamma nu då ) :)


Undra sa flundran om maskinen är klar ?


Jag vill gå ut nuuuuuu...


 


*vinkar* Puss.

6 kommentarer:

  1. här får du en speciell hälsning från mig. Ha det fint.

    SvaraRadera
  2. Tack så glad jag blev...Ha de gott kram kram

    SvaraRadera
  3. Ha de bra ikväll, kramkram......o hitta inte på nåra dumheter:)

    SvaraRadera
  4. Tackar tackar.. Nä då jag ?? Hitta på dumheter haha ,, fast det kan vara roligt ibland.. Enda dumheterna jag har gjort i dag är att tvätta pust. Men nu hänger sista på tork. Sköööönt. Kramelikram

    SvaraRadera
  5. Är det höger eller vänster byxben som är tvättad?*L*
    Jag har inte heller fött barn. men hejsan hejsan en då*L*/kram

    SvaraRadera
  6. hej du hej du.. Jo det är höger ben kvar, vänstern är tvättad. Slet som ett djur gjorde jag *S* Nu är det bara städning av tvättstuga kvar. Ännu mer blahaa. *S* kram kram

    SvaraRadera