Bloggintresserade

tisdag 24 april 2007

Don´t get lost in space

Tv;n står på i vardagsrummet, jag hör hur det stönar o lever. Kvinnor som pratar engelska.. Det kan inte vara nåt annat än L-Word eller vad det heter :/


Jag har sett ganska många avsnitt när det gick första gången, ja inte för mig, utan på tv;n. Jag är inte fin i kanten på nåt sätt, men jag tycker att det är i mesta/värsta laget, vad man nu säger.?.


Jahaa nu är dom igång igen. Stön stön ännu mer stön. Måste stänga av.


Tv sänder bara repriser nu, ja förutom Prison Break som är slut för säsongen.


Varför går det INTE att centrera texten för ? Det har funkat NÅGRA gånger.... Jaja, jag får vara glad att jag kan skriva.


Nu får NI ha det så gott. Som Nickitita säger snarkelisnark på er.. Hmm för de är väl så hon säger ? :)


Blogga lugnt.


 


 


Puss & Kram


 


 


6 kommentarer:

  1. vakna!!!! God morgon :))

    SvaraRadera
  2. Annelie, nu har jag äntligen hittat in hit och kan kommentera.... :)
    Bättre sent än aldrig...
    Tänkte bara passa på å önska dig en bra dag så här en gråmulen Tisdag som denna...sitter här på jobbet å har själv ingen möjlighet att blogga härifrån längre..därav att det inte skrivits hos mig på länge men jag ska skärpa till mig..LOVAR DET :) Kramar Jenny

    SvaraRadera
  3. Kanske du ligger o snarkelisnarka fortfarande.......kramkram o ha en fin dag:)

    SvaraRadera
  4. ojj ja då hade jag nog bara sovit i ca en timme. Sitter här nu, men ögonen går i kors på mig, så inom 5 minuter, ligger jag i sängen igen ;)
    Ha de gott kram

    SvaraRadera
  5. Ja du, jag snarkade vid den tiden. O jag snkarkar snart igen *S*. Hoppas att du mår så bra du kan. Ha de gott kram kram

    SvaraRadera
  6. Nä men hej så roligt att du tittade in. *äntligen* haha..
    Jag tänkte först sura ihop för att du inte ville komma o hälsa på här, men sen så gjorde jag de i smyg i stället hahaha *skojar*
    Tråkigt att du inte kan blogga från jobbet. Jag ska hälsa på hos dig nåndag.. Tar med mig kaffet.. Hmm om jag inte glömmer de..
    Ha de gott kram kram o välkommen tillbaka.

    SvaraRadera