Bloggintresserade

söndag 22 april 2007

asg

Då har jag snickrat ihop en banner till en kompis... Jag gjorde hennes första till första hemsidan. Nu håller hon på att göra den andra sidan, då ville hon att jag skulle göra en likadan fast med andra färger. Så nu kan jag sova gott *S*...


 


Oj oj oj hahahaha


 


- Du om du går in o tittar på min sida, kan jag ändå lägga in lite bilder ?


- asg asg asg.


- Ja men det vet ju inte jag.


- asg asg asg asg asg


- Ja men jag vet ju inte


- Du är ju knäpp


- Ja men allvarligt säger hon nu , då kan du ju inte se den


- Jag kan inte se den OM den inte är publicerad


- Jo men den är publicerad, jag menar om jag lägger in en annan bild


- Jooooooooooo Anita du kan lägga in o jag kan se.... puss på dig.


 


Ja alltså jag pratar med henne i telefonen.. Jag skriver här o hon sitter o pratar med sig själv. Jag lyssnar lite halvt om halvt.


Det är inte så intressant. Nu tvingar hon in mig för att titta på hennes bild,, lika bra att skynda på....


Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar