Bloggintresserade

tisdag 24 april 2007

Fire woman ;)


 


Satt o lekte lite.... Tjolahopp

4 kommentarer:

  1. Fin bild! Men jag tycker nog att hon ser lite arg ut?
    Go natt och dröm sött/kram

    SvaraRadera
  2. jag tyckte att hon såg mer skitnödig ut ;)
    Men tackar o niger... Sweet dreams. Kram kram

    SvaraRadera
  3. håller med...men jag säger inte vilken:) kram ..hoppas du vann på betapet....nu ska jag sova stör ej skylten e oppsatt nu.....telen e på laddning...hörs imorron..

    SvaraRadera
  4. att du menar min kommentar hahaha... Jo då jag vann, orkade bara ta ett parti. Ska oxå sova, va då jag störa ? Är du galen kvinna ..... Det är du som ringer till mig när jag sover o frågar ut mig om olika saker. Hmmm.. Bättre jag hänger upp skylten.. *S*.. Sussa gott kramelikram

    SvaraRadera