Bloggintresserade

lördag 21 april 2007

Kolla in dom

Härligt , nu är jag färdig med tvätten. Bara en maskin som håller på att torka.


När jag va ute innan så blev det några kort. Men jag har inte lagt in alla för jag vill att killarna som jag tog korten på ska kolla dom först.


Dom blev inte så bra .. Jag skyller både på mig o kameran..


Jag vill ha en ny kamera... Kanske ska ta en lott, njae, jag vinner ju aldrig ändå, så då kan jag lika gärna spara dom pengarna.


Kanske skulle gå runt o skramla med en liten bössa, undra om jag fick in lite pengar *S*..


Eller,,,,,,,,,,, haha näääääää.. Tror inte de. Skulle nog få betala i stället


 


Kolla gärna in dom andra bloggarna jag har här på expressen..


Nu blev jag sugen på nåt att äta.. Tror att jag ska slänga ihop en omelett.. Smaskigt..


 


Anita kan du inte komma hit o vika tvätten åt mig....  *please*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar