Bloggintresserade

söndag 15 april 2007

Förslag till .......

Expressen.


Det är inte lätt att hitta när någon har skrivit en kommentar. Man får leta uppifrån o ner.


Jag tycker att det borde finnas ett meddelande där det står vart senaste kommenteran är skriven.


 


Eller ?????


 


Sen skulle det vara bra om man kunde plocka bort sina egna bilder som man har laddat upp.


Jag har råkat ladda ner en bild 2 ggr. Sen är det onödigt att man kanske har en hel radda med bilder som man har använt mycket.


 


Tja bara en tanke från mig så här mitt i natten..


Måste ju passa på att skriva medans jag kan..

1 kommentar:

  1. nattuggla du! :) Jag sitter på jobbet och försöker få tiden att gå... Håller med dig om det där med kommentarena, visst sjutton är det svårt att hitta om nån har kommenterat ett gammalt inlägg!! Ha en bra natt (det som återstår) Kraam på dej

    SvaraRadera