Bloggintresserade

lördag 21 april 2007

Hör man skillnad

på om det är polis, brandbil eller ambulans ?


Fan jag lyfte från stolen nu så rädd blev jag. Det tutade till utanför o körde neråt centrum.. Det händer inte så jätteofta att man hör det här ute menar jag.


Jag tror att de va polisen. Tur att jag inte snodde grannens cykel innan hahahaha.


Hade inte spelat nån roll för jag sa de till polisen innan i dag när jag ringde att jag hade lust att ta den o hiva den långt åt skogen...


Så jag sa till henne att ja vi kanske ses snart om jag åker fast för att ha stulit den :)


Oj oj oj o lilla mamma som är ute o åker bil. Ringde till hennes mobil, o hon är på väg hem nu. Skönt de.


Satt o lekte lite med ritprogrammet, men nu ska jag snart lägga mig.


 


6 kommentarer:

  1. Söt groda, ha en fin lördag vännen o kramkram:)

    SvaraRadera
  2. tycker ja me jäkla söt groda...o du synd att du inte snödde cykeln..då hadde du fått suttit 14 dar så kanske jag hadde fått sova:))kram

    SvaraRadera
  3. va väl tur att du inte tog cykeln, hoppas du sovit gott, Kram

    SvaraRadera
  4. Oj oj du är uppe innan jag ens har hunnit somna :) Hoppas att du somnade gott. Ha en bra dag. Kram kram

    SvaraRadera
  5. *skrattar* ja du, polisen är ju förvarnad om att jag kanske tar cykeln, så dom får sätta på kaffet ;)
    Nä då, jag får hålla mig i skinnet, men jag blir galen när jag ser den varje dag. Tackar sov gott ett par timmar. Hoppas natten va snäll mot dig. Kram kram

    SvaraRadera
  6. Ja du älskar ju grodor.. Jo du hade väl gärna sett att jag hade fått skaka gäller ett par veckor så du kunde få lite lugn o ro hahaha.. Men se de ska du inte få.. Jag kanske tar cykeln o lämnar en lapp till honom i stället där det står.. Nu jädrans är jag trött på din cykel, den har stört mig länge så nu får du leta efter den bland stjärnorna. MVH Anita i Fjollträsk. hahaha... Krya på dig puss o kram

    SvaraRadera