Bloggintresserade

måndag 23 april 2007

Lite ironi

Oj vad tiden går fort när man har roligt. Hungrig som en gnu är jag. Taskig fantasi... Hmm nån som vill komma hit o laga min mat ?


Nää trodde väl inte de *S*


Oj nu ringer de.. Vem kan det vara ?


Hold on...


De va ju lilla mamma som ringde o sa att katterna va ute. Hon ska åka o jobba nu.


Usch, det känns som jag håller på att bli sjuk. Fick så ont i halsen innan, ner i bröstet ...


Jaja, skit samma, här tar vi allt på en gång.


Undra om det händer något roligt bland bloggarna *skrattar lite ironiskt*


Ska sätta mig o skriva en lista på vad jag vill ha städat.. Ja om Nanna fortfarande vill städa åt mig...


Självklart ska hon få en tia.... Eller två... Ok tre då..


Hon ska avsluta med en massage... Japp då får hon mer pengar.. Tacka vet jag barnarbete.... *skojar*


Ojjj nu piper lilleman... Undra vad han vill. Antingen är han lite kissnödig, eller så är han ,,, ja ni vet sån som man blir när det är löptikar i närheten.....


Lika bra att ge honom lite uppmärksamhet.


Puss o kram o hej


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar