Bloggintresserade

fredag 27 april 2007

Kom hit med kameran

Har tittat lite på tv nu. Helt otroligt vilka talanger de va.. Roboten gick inte av för hackor... Det va nästan läskigt. Han såg levande död ut. Hade jag mött på honom ute, så hade jag backat..


Ja dom är duktiga, tur att man inte sitter i någon jury o ska bedömma nåt..


 


Ringde till Marcus innan, han o Nina är barnvakt åt hans syskon. Hans pappa skulle visst ut på nåt i kväll.


Dom skulle komma förbi med Ninas kamera, men jag hade inte fattat att dom skulle ut o att det kunde bli sent. Så vi får väl se om dom tittar förbi.... (hoppas)


Jag vill ta massor med bilder. Nuuuuu.


Jaaa nu ska Tilda o jag ut med lilleman..


Hej solong....

2 kommentarer:

  1. Lycka till med kameran. go natt/kram

    SvaraRadera
  2. Nattnatt sussa gott. Hoppas dagen varit bra.. Kram kram

    SvaraRadera