Bloggintresserade

torsdag 19 april 2007

Det är skönt att man har drömmarna ibland

Tack Nickitita, man ska visa sina känslor. Jag är mer den typen som inte kan hålla inne med känslorna fast man ibland hade önskat de.


Förresten välkommen tillbaka till bloggen.


Har sovit nu på eftermiddagen , det va skönt. Telefonen har ringt o väckt mig 2 ggr. Men jag har kunnat somna om ändå.


Hade en lite rolig dröm. Drömde om en kille från förr i tiden. Han hade letat reda på mig. Han uppvaktade mig, friade igen. Ja vi blev tillsammans. *S*


Han har säkert familj. Men det är lite roligt att drömma om dom ibland.


Känner inte alls för att gå ut i stormen. Det blir inga långa rundor när det är sånt här väder. Tur att inte lilleman heller tycker om när det blåser.


Nu sitter han vid dörren, så det är lika bra att gå ut.


Ha de gott.


Kramelikram

3 kommentarer:

  1. dessa dagar som man tycker det är halv trist med vove,men min gillar inte heller blåst och regn, Ha en fin kväll,kram

    SvaraRadera
  2. Kul att du länkade mej:) Ja länkar dej me om de e okej....kramkram:)

    SvaraRadera
  3. får du göra de. Kram kram

    SvaraRadera