Bloggintresserade

måndag 16 april 2007

Jag fattar inte hur dom kan utsätta sig för sånt ?

Jag somnade så gott innan, men sov bara en timme. Har legat o försökt att somna om. Kollat lite på tv. Men det är bara skit. Jag kollade på Fear Factory lite. Jag fattar inte hur dom kan utsätta sig för sånt ?


Jag skulle aldrig göra de. Höga höjder, under vatten, käka äckliga djur. F-n det är ju djurplågeri.


Jag blev så sugen på att skaffa en liten hund till när jag såg lille Kim innan i dag. Så otroligt charmig aaahhhhh.


Förresten, så la jag in lite nya bilder på PIXBOX men även på min andra blogg här inne.


Dags att kolla runt lite bland dom andra bloggarna innan jag stänger ner.



 


Jag älskar detta kortet på mig o mamma, hon skulle bara veta att det ligger ute på nätet då finge jag smäll på fingrarna *S*

3 kommentarer:

  1. Jag har sett skiten någon gång det är rätt underhållande men när dom börjar käka mask o sånt då byter jag kanal!

    //R.

    SvaraRadera
  2. är du lika kvackelmagad som jag är.. Nää det är sjukt äckligt. Jag håller för ögonen, sen öppnar jag fingrarna en liten springa o titta.. Men jag stänger av ljudet *S*

    SvaraRadera
  3. vilken söt liten bild!! :)) Hoppas du har en bra dag i solen!! Kraam

    SvaraRadera