Bloggintresserade

tisdag 24 april 2007

Stoooooor

Sitter o slurpa på en STOOOOR Cappucino,, mmmm det är så gott. Men så varmt.


Teddy ligger ute i solen o jag satte mig inne. Vi har varit ute ganska länge nu. Det är så skönt ute.


Jag tog med mig kameran MEN det blev inga bra bilder, jag la ut dom ändå..


Försöker få tag i Nanna, får se om hon vill komma o städa här i morgon ? Frågan är bara hur mycket man ska ge henne ?


Ja de lär hon väl säga :)


Det är långtråkigt i dag. Jag skulle kunna göra hur mycket som helst, men jag känner INTE för de.


Tänk nu OM Nanna bestämmer sig för att städa här 1ggr/veckan.. Då får jag dåligt samvete för att jag låter henne städa , o att jag INGET gör... Jag vet precis hur det kommer att bli.


Asch det får vi ta sen.


Nu börjar Lilleman skälla, han skäller på en gubbe så gick på Teddys gata :) Jo tack de får man INTE göra.


Ska göra ett nytt försök att få tag i Nanna.


2 kommentarer:

  1. Hälsa voffsen, kramelikramen på dej:)

    SvaraRadera
  2. hälsar tillbaka ;) Ha de riktig skön kväll o natt.. Kramelikram

    SvaraRadera