Bloggintresserade

tisdag 17 april 2007

Så nu blir det kalas igen

Ja då sitter jag här o väntar på att tiden ska gå. Salladen är klar. Men jag har inte blandat ihop allt än. Får nog värma på potatisen lite uppe hos dom sen.


Har ingen bil hemma, så jag blir hämtad. Lite galet att bära allt.


Så nu blir det kalas igen.. Hipp Hipp Hurra Hurra Hurra lilla Tilda..


Natten har varit jättejobbig. Det har krypit i benen, dom har svullnat, o det kliar.. Precis som när jag får dom kuddliknande blopparna på händerna.. Det är inte roligt.


Teddy mådde inte bra i natt den saken är klar. Han kan busa till det precis när som helst. Vi kan hålla på länge. Han kan ju säga mamma..... Måste skryta lite...


Men inte inatt, han ville inte busa. Fick nästan bära ut honom för att kissa. Han va kall, så jag stängde till fönstret o bullade in honom i täcket. Men i dag är han piggare, han har ätit lite. Nu ligger han ute i trädgården.


Ojjjjj nu hörde han pudel flickorna ute.. Nu blev det fart på honom.


Undra hur Iza mår i dag ?


Nä nu så är det dags för mig att sluta. Ska dricka upp sista kaffet o borsta tänderna igen. Vet inte riktigt när syrran kommer o hämtar mig.


Hmm Anita börjar få rösten tillbaka,,,,,,, snart har jag sko skav i öronen igen.... *S*..


Nä det är skönt att du kan prata igen.


Ha de gott allesammans.


Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar