Bloggintresserade

onsdag 25 april 2007

Höga Höjder

Tänk att man kan inte vara i från datorn/bloggen alltför länge för då får jag tuppjuck.


Innan jag åkte till Ica så tog jag o Tilda en sväng upp till Toppen. Fiiiiii faaaan va högt det är.


Det snurrade både i huvet i magen.. Tycker inte om höjder alls.


Vi köpte varsin glass det va gott. Passade på att ta lite bilder TITTA HÄR OM NI VILL.


Tilda tycker om att reta mig med sånt som hon vet att jag inte tycker om. Så när vi gick runt där, såg hon en öl burk på andra sidan stängslet...


- Ohhh de är pant på den, den ska jag hämta...


- aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh fan heller.... Jag tjippade efter andan.


Jag visste väl att hon INTE skulle göra de, men jag fick ingen luft ändå.


Ja hon fick sig ett gott skratt i alla fall.


Inga goa karlar fanns det på Ica.. Hade gärna nypit någon i häcken i dag.. Känner att jag är på det humöret.. Kanske ska gå ner till sjön en stund... Nä det finns nog bara lammkött...


Tja varför inte :)


Marcus ringde till mig i går kväll, han va så gullig.. Vi pratade ganska länge.


Han berättade att han ska på anställnings intervjuv på torsdag... Oh jag håller tummarna att han får jobbet.


Hoppas att dom kan komma hit snart.


Jag tänkte att jag skulle köra om den gamla datorn nu så mamma kan få in den till sig. Så blir jag av med lite skit här inne. Kan behövas...


Jag har tagit det jag vill ha. Tror jag. Ja då. Musik finns att få tag i ändå.


Nä nu ska jag kolla runt lite bland bloggarna o läsa tidningen.


Hej solong....


Kramelikram

5 kommentarer:

  1. *L*.......ja hade gärna sett lite lammkött:)

    SvaraRadera
  2. vi kanske kan ta en sväng ner till sjön o "meta" lite...

    SvaraRadera
  3. Jag såg dom(träd tuttisarna)men dom som är lika stora sitter väl bredvid varandra.
    Hoppas jag.*L*sov gott och dröm sött/kram

    SvaraRadera
  4. Jo då dom sitter jämte varandra o är lika stora hahaha. Ja eller jag kanske ska säga att dom hänger jämte varandra ;)
    Sweet dreams to you to... kram kram

    SvaraRadera