Bloggintresserade

måndag 30 april 2007

Gamla dikter

Oj oj jag satt o kollade min hemsida när jag kom till mina dikter. Tänk vad jag skrev förr, jag de va ju bara för mig, men dom kastade jag, vilket jag ångrar i dag. Det är lite terapi att få skriva av sig. Jag har aldrig försökt att tänka på vad jag skriver, jag tänker inte alls, det bara kommer.


 



Why !


You said you love me !
You said you can´t live with out me !
Then you made a fool of me ,, why ???
You are playing with my feelings,,, you made me love !! why ?
What have i ever done to you ?
Is this what´s love is all about ?
Making joke´s?
Telling lie´s for me ?
Then i will never love again !!
You hurt me,, and you made me cry.
Is that what you want ?
And you say you love me !?!

 

(anneli 02)

-------------------------------------------------

 



Leaving

 

You are leaving me with a song and a wish for my love.

With a note on my door.....

Telling me good bye.

Leaving at the same time but to different destinations...

So you can repair your heart.

Was you thinking of my heart ???

Where you thinking of my feelings ??

No !!

You where taking the bitter, sweet dreams with you......

And left me wondering !!

Telling me not to cry..

Why ???

 

( anneli 2002-10-30 )

 

-----------------------------------------------------

 



Rosen

 

Jag känner mig som en vacker ros
Får jag vatten och näring, så är jag
lycklig.
Ger du mig din kärlek så ser du mig i full blom.
Glömmer du bort mig, mår jag inte bra.
Tar vattnet slut, så tappar jag mina kronblad.
Tar kärleken slut, då har jag inte orken att
hålla mig uppe.

Till slut så vissnar jag och
tynar bort.

 

(Anneli 12 okt 03)

 

Den här kommer jag så väl ihåg, ja alla kommer jag ihåg, men när jag skrev denna så va jag jättelessen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar