Bloggintresserade

lördag 14 april 2007

Nä dra mig på en

Ja va fasen som helst. Här sitter jag o försöker komma in o skriva lite. Sen dom gjorde om expressen så har inte explorern funkat alls, så jag fixade mozilla o då funkade det..


Nu har det strulat hela helgen. Jag har kunnat skriva ett inlägg sen har det lagt av.


Har inte kunnat läsa expressen heller.


Nu tänkte jag bara testa om det funkade med explorern o det gick att logga in, o även skriva nytt.. Så vi får se om det går att publicera det oxå..


Är det många det strular för ?


Jag har försökt att nå expressen, men får inga svar.


Jag har väl tjatat hål i huvet på dom antagligen.


Hmm längst ner till vänster så står det ; Fel på sidan .


Ögonblicket är här.... Ska det funka att publicera ????


Spänningen stiger,,, pulsen ökar.. Nuuu,, snart får vi veta.


Ahhhhhhhhh, fasen nu gör jag de hahaha.


 


Puss o kram


4 kommentarer:

  1. välkommen in i gen...fan att de ska strula så mycke
    mej har de inte strulat nåt för
    konstit.....men skönt att du kom in o kunde skriva igen.. kram

    SvaraRadera
  2. jädrar va de blingar..ja vill ha ett likadant som hon har
    runt handleden tjusit
    kram

    SvaraRadera
  3. jag har försökt igen att skriva. Men icke sa nicke..
    Det funkar ungefär på vart 5;e försök.

    Ja du det blinget kan du få.. Det kostar gratis.. Ska bara till Jysk o köpa lite julgrans belysning hahaha... Kramelikram

    SvaraRadera
  4. har åxå haft problem med att komma in på expressen i dag... Ha det gott

    SvaraRadera