Bloggintresserade

söndag 15 april 2007

Måste var pigg till i morgon

Ja nu har jag sovit mer än ett par timmar.. Jisses vad ont i nacken jag har. Men nu har jag tagit mina tabletter. Så nu får jag hoppas att dom hjälper en liten stund till.


 


Måste var pigg till i morgon, för då blir det kalas... Lilla Tilda fyller ju år... Hipp Hipp Hurra... Ja det är inte riktigt än.


Anita sa att hon hade ringt till mig när jag låg o sov innan. Men jag har INGET MINNE AV ATT VI HAR PRATAT. Hon säger att vi pratade mer än 5 minuter.. ????


Hmmm,,, säger hon sanningen... Vill hon att jag ska tro att jag har blivit åderförkalkad ???


Nää det tror jag inte. Jag vet att när jag väl har somnat så kan jag prata utan att komma ihåg de. Det har även hänt att jag har ringt upp folk när jag sover....


Hur förklarar man det ? Ehh ursäkta men jag sov.


Jag va ute med lilleman innan, oh fy så mörkt de va.. Tycker inte om mörkret om jag inte får vara inne.


Nä nu ska jag passa på att titta runt lite bland bloggarna medans jag kan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar