Bloggintresserade

torsdag 19 april 2007

Vilken omgång.

Tjena tjena mittbena..


Somnade i från skallevärken det va skönt. Nu är det borta... Härligt härligt.


Sitter som vanligt o spelar några parti betapet med Anita. Tror vi ligger lika. Men hon vann en omgång med en jädrans massa poäng. Det va riktigt snyggt. Kommer inte ihåg vad det va för ord, men hon fick över 300 poäng för ordet. Snyggt....


Har haft lite svårt att logga in i mailen här i dag i fall ni undrar varför ni inte har fått svar.


Jag fick ett gulligt mail innan från en okänd. Man blir så glad.


En tjej som letade efter lite verser till sin son som fyller 1 år.


 


En liten snutt ur mailet.


Den är så otroligt fint ,vacker att det känns så otrolig fint inombords efter jag bläddrade. Jag har tårar i mina ögon, att se och veta att det finns någon som utstrålar något så starkt och så jätte, jättevackert.


 


Kan man bli annat än glad ?


Jag vet inte om hon hittade någon vers ? Hoppas de. O att hon hör av sig igen.


Jag skrev ju tillbaka o tackade för mailet.


Nä nu är det dags att spela igen. Vilka skit bokstäver jag har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar