Bloggintresserade

torsdag 19 april 2007

Inte alls på humör

I dag är det ingen rolig dag. Höll på att ge upp med att skriva här inne, jag räknade gångerna innan jag kunde logga in. 15 försök. Blaah.


Det regnar ute, vilket är så mysigt, men blåsten är hemsk. Jag har så ont i kroppen.


Det ligger väl lite annat bakom oxå som gör att jag är lite lessen. Det går upp o ner. Oftast är det jättebra, men så kommer det ibland.


Man vill så mycket. Många gånger tycker jag att jag har rätt till det oxå. Man gör inte fel genom att älska någon. Att vilja vara med personen/er man älskar.


Jag vill få ut så mycket av det, en dag så finns det inte kvar. Jag tycker inte att det ska vara så svårt att förstå.


Det gör ont att bli sårad, sårad på flera sätt.


Ibland vet jag inte vad som ligger bakom ? Jag tror att jag vet. Det är olika orsaker till att det är så här dom få gångerna, men det gör ändå tillräckligt ont.


Man kanske inte ska visa sin styrka eller sin svaga sida ?


Men hur ska man vara annars ?


Jag är ju som jag är o ingen annan.


Det är svårt att hålla skenet uppe. I dag kände jag att det inte gick mer.


 


1 kommentar:

  1. Man ska aldrig vara rädd för o visa sina känslor.......kramis:)

    SvaraRadera