Bloggintresserade

måndag 23 april 2007

Mätt o Go

Då va man mätt o go.. Slarvade till en omelett igen. Tråkigt jag vet. Men det mättar av bara tusan.


I kväll är sista avsnittet för säsongen av Prison Break... Spelade in förra avsnittet o i vanlig ordning spelade jag över de *S*..


Ska spela in kvällens oxå. Det ska jag INTE spela över... Men man vet aldrig.


Jisses i dag har jag inte gjort nåt vettigt. Ja ok det brukar jag väl kanske inte göra heller. *S*


Det har varit några sega dagar. Vädret är inte roligt.


Hmm man kanske skulle krypa ner i sängen o kolla på Prison Break ? Jag somnar väl ändå... Sen är det kört för hela natten.


Nää, kanske sätter mig o psp;ar lite..


Ahhhh jag går ut med hunden igen o se om jag får in katterna.. Dom får inte vara ute på nätterna.. Nope


4 kommentarer:

  1. får aldrig va ute, men jag bor precis bredvid en "stor" väg, dom kör som idioter utanför. Sov så gott, kram

    SvaraRadera
  2. förstår jag att kissen inte får vara ute. Här är det inga stora vägar. Sen är dom rädda så dom går inte så långt.. Dom håller sig hos "mamma"... Va ute o letade efter dom nu, men dom tycker om att vara ute, vill absolut inte komma in. Men se de måste dom.. Sussa gott kram kram..

    SvaraRadera
  3. gjort ett skvatt nytta idag! Och det är skönt!! Kram kram

    SvaraRadera
  4. det är skönt att slappa... Hoppas du har njutit av att inget göra :)
    Sussa gott kram kram

    SvaraRadera