Bloggintresserade

onsdag 25 april 2007

Mardröm

Oh fy vilken mardröm jag hade. Vaknade med sån hjärtklappning.


Även den här gången hade jag flyttat. I huset fick man byta propparna själv om dom gick sönder. ( inte som här att man bara pluttar upp dom så funkar det igen) O självklart gick som sönder på kvällen när det va mörkt ute, mörkrädd som jag är. Det va någon som strök runt huset, tog sig in i huset o mördade,,,,, usch jag vill inte säga de.


Vi skiter i drömmen. Jag förstår bara inte varför jag har såna drömmar ? Vad betyder dom ?


 


Kan ju berätta nåt kul i stället. Såg att Anita skrivit i sin blogg att jag hade somnat i från henne IGEN när vi pratar i telefonen.


Japp de ÄR sant, men det erkänner jag ju INTE då när hon ropar på mig att jag ska vakna.. ;)


Det stämmer oxå att jag har ringt i sömnen några gånger. Att jag har pratat i telefonen även att jag sover om hon har ringt.


Kan ju INTE jag hjälpa hahaha..


Lite farligt bara för hon kan ju fråga ut mig om vad som helst.  Men det gör inget för jag är ALLTID ärlig..


Är jag sur på henne så får hon veta de... Eller hur tanta ? hahaha..


 


Oj vad fåglarna kvittrar ute. Lika bra att hoppa tillbaka medans jag kan somna om.


Ha de gott allesammans..


BLOGGA SNÄLLT


 


Kramelikram


 

2 kommentarer:

  1. Kan lova dig att Du inte går i sömnen eller drömmer...Du är vaken, Du är på bloggen och det är ljust ute...!
    Ha en bra dag!
    //Canonmannen

    SvaraRadera
  2. vilken tur att du påpekade de för mig. Det kändes bättre nu, trodde att jag blivit lite yr i mössan ;) Ha en härlig dag. kram

    SvaraRadera