Bloggintresserade

tisdag 17 april 2007

Ute o kör racer

Hemma igen.. Herregud va Tilda åt... 3 stora portioner.. Hon är galen i salladen. Som hon äter så kommer hon snart att föräta sig på den.


Jaja,,, hon får äta så länge hon tycker det är gott.


Tog nån bild på henne, får se om det blev lyckade kort. Hon hade fått en jättefin cykel i dag.. Så nu är hon ute o kör racer...


Marcus ringde o grattade henne när jag var där. Tror han jobbar i natt. ? .


Just nu håller jag på att bränna över saker från min gamla dator. Kan ju inte ha den ståendes på köksbordet hur länge som helst.


Jo jag kan *S*, men det är inte trevligt.


Undra hur många skivor det går åt ? Måste skaffa ett skrivbord till mamma oxå, hon ska ta min gamla dator. Så nu ska tanta lära sig o surfa har jag bestämt....


Visa henne lite läckra karlar på nätet..


Tillbaka till den gamla datorn o se om det har brännt klart...


 

2 kommentarer:

  1. Hej. Ska du Lära Agneta surfa? haha de skulle jag vilja se.
    Marcus jobbar mån-tors 18.00-03.30.
    funderar på att lägga in windows Vista på min dator, tycker du det fungerar bra?
    kram Nina

    SvaraRadera
  2. Jo jag tänkte göra de sen. Det blir ingen lätt match. Håller på att tömma min gamla dator nu. O det är ett jädrans jobb.
    Ja du, jag vet inte om du ska skaffa vista. Du kanske ska vänta lite. Det dyker ju fortfarande upp problem. Jag har problem med defender. Den blockerar vissa program osv. Men annars är det bra *S*.
    Ska ut o pinka lilleman.
    Ropade på Marcus på msn innan, men han va inte där. Hälsa till honom, så hörs vi.
    Ha de gott kram kram

    SvaraRadera