Bloggintresserade

måndag 23 april 2007

Svårflirtad ;)

Hopp i säng o ha de bra. Jädrans jag missade att gratta en kompis på nätet den 21;a... Grattis till dig med pussar o kramar, haha jag vet att han inte läser detta ändå. Han är lite blyg, men jädrans go ;) Ojjjj sa jag de högt...:)


Han är lite svårflirtad. Hmm får jobba på det lite... Nä då. Eller jo då..


 


Va hemskt va dom skriker på tv... Slår dom ihjäl varandra ?


Bara skit är de. Lika bra att sova. Ska krypa ner med Il Divo nu igen, härligt att somna till. Ja hade dom varit här livs levande hade jag inte sovit kan jag lova *flämt*


Ska kolla Miami Ink innan jag kopplar av. Dom fick gärna sätta en tattis på mig. Livrädd som jag är för nålar. Dom är så duktiga, fasen vilka konstverk dom gör.


Nä nu åker rullgardinerna ner... Öppnar någongång under dagen *S*


Don´t Get Lost In Space !!!!


Puss & Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar