Bloggintresserade

lördag 28 april 2007

Herregud, spärra in kärringa :)

Hahahaha att ibland vet jag inte om man är riktigt frisk...???!!!


Har varit ute med hunden, o det blåser som f-n. Så det blåste kramp i nacken. Gett hunden mat o tagit mina värktabletter. Sätter på datorn läste några kommentarer.


 


Tar telefonen o ska ringa Anita, sätter glaset vid örat o lägger telefonen på bordet... ???  MEN detta sa jag inte högt.


 


Ringde upp Anita till slut o skrattade, när jag berättade vad jag gjorde så fick hon sig ett gott skratt oxå..


 


Herregud, spärra in kärringa :)


 


Ska ge mig ut o fota lite sen. Jag gick här i natt o tog lite bilder för att testa. Men dom blev INGET vidare kan jag lova. Öva öva öva.


 


Ha en bra dag allesammans så hörs vi om en stund. Ska gå en blogg runda..


Kramelikram

6 kommentarer:

  1. Va söt du e*L*.....ja vet inte va HP e för ställe, höhöhöhöhö, där ha ja nog aldrig varit:) Ja va på Rockgarden......mycke trevligt, kramkram:)

    SvaraRadera
  2. Och jag är nog lite virrig med ;)) Ha en fin dag, kram

    SvaraRadera
  3. Har ingen aning om vad Rockgarden är för nåt ? HP är High Park/Huset... Ja det är många år sen jag va där. Hahaha tur att jag inte hällde medicinen i örat :) Kramkram

    SvaraRadera
  4. hemskt lätt att vara virrig... Här händer det OFTA :) kram kram o ha en härlig dag.

    SvaraRadera
  5. så ede jag som e Anita snacka om att lilla ja får stå ut me mycke tur man e van vid henne :)) ut o fota o fixa av bara sjutton nu..för då vet ja var jag har dej..hmmmm...nääeeee...kraaaaam

    SvaraRadera
  6. Ahhh du bara tjatar. Vem som får stå ut med mest kan vi ta ett par ronder o ta reda på.. På med boxhandskarna haha.. Vänta du till jag kommer till dig, då ska jag ta kort... Ja på dig.. Ett i alla fall, IL DIVO ska vara på resten haha kram kram

    SvaraRadera