Bloggintresserade

måndag 30 april 2007

KLICKA HÄR !!!

Då va det dags för sängen igen. Dagen som varit har inte hänt så mycket. Har kännt mig lite nere. Stavas känt med ett n eller två ? Orkar inte tänka. Men det är bättre nu.


Har varit ute o fotat lite igen.. Fasen så kul det är. Måste passa på medans jag har Ninas kamera.


Vill ni kolla bilderna så finns dom under mina bloggar eller så KLICKA HÄR


Har inte kollat runt så mycket på bloggarna, men det har ju sin förklaring.. Hoppas att det inte strular nåt mer nu.


Satt o spelade lite betapet med Anita innan, det är avslappnande. Gott med lite träning till det som är innanför pannbenet..


Bandade Miami Ink innan så det ska jag kolla på nu när jag lägger mig.


Jag va så trött innan så jag somnade vid 20 tiden o sov nästan till midnatt.. Nu är jag trött igen, så jag ska passa på o krypa ner.


Hoppas att ni har haft en bra natt.


Ha en toppen vecka.


Puss & kram


 


4 kommentarer:

  1. 000000000000000000030 april 2007 kl. 11:39

    Tack för ditt inkik på min sida. Vill du bli min vän? Kramis/ Kvast

    SvaraRadera
  2. Expressen har strulat här med*L*
    Har varit lite små dålig i att par dar*ASG*(bakis)
    du ska ha en super fin valborg. jag ska jobba i natt/kram

    SvaraRadera
  3. Tackar själv.. Visst vill jag bli din vän. Har skickat till dig. Ha en jättebra dag. Kram illis ;) hahaha

    SvaraRadera
  4. Jasså det menar du inte att det har strulat hos dig oxå ;) Inte bra alls. Har du varit lite dålig... Är du bättre eller ska jag dalta lite med dig *skrattar*.. Ehh du va ju bara bakis, ok lite dalt kan de bli då... :) Om du jobbar natt så kanske man får se dig tassa runt lite här o där :) Ha de toppen, o ha en fin Valborg. Kram kram

    SvaraRadera