Bloggintresserade

söndag 22 april 2007

Posera naken

Trött, trött.. Sitter o spelar betapet. Absolut sista omgången.. Vet inte hur många gånger vi har spelat nu ?


Anita bara förstör... Jag har kunnat lägga jätte bra ord, så pang lägger hon ut... Ja visst det hade jag oxå gjort, förstört för henne menar jag *S*. Får ju inte vara dum.


Lilleman ligger o sover gott i min säng. Ska lägga mig o gosa med honom sen. Det är så mysigt att ha honom. Min lille gullesnutt.


Nu sitter jag o lär Anita hur man ändrar färg o text font.. Hon sitter i sitt ritprogram o det är precis samma... Anita skärpning..


Oj nu har hon hittat hur hon ska göra.. Bra jobbat vännen. Alltid retar det väl någon när man har det lite färg glatt.


O inte har jag gjort nån nattisbild.. Det får bli nåt gammalt. Förresten jag kan ju lägga ut när Anita poserade näck innan hahaha.


Hoppas att ni sover gott nu. Ha en härlig söndag..


Kramelikram o Puss i pannan..



 


Hahahahahahahaha Anita sov gott...

6 kommentarer:

  1. Hmmmm du vet välan att e man elak får man inga vänner:)föresten bilden på mej va väldans vacker ..talande ögon måste ja säga..!! glöm inte att vi ska på globen!! hmmm ..ok en liten kram då..ps har inte somnat ännu..men nu ska jag sova..

    SvaraRadera
  2. vilka ögon! Så känns det som mina ögon ser ut när jag måste stiga upp halv sex!!! :))) Kram på dej

    SvaraRadera
  3. Morrn morrn på dig oxå. Hoppas natten varit bra. Kram kram

    SvaraRadera
  4. Nu är du väl ute o cyklar helt. Jag misstänkte att det va så du såg ut,,, huuuuaaa då vågar jag inte komma till dig. Än midre gå på globen med dig, du kommer ju skrämma hunkarna. Visste jag väl att du skulle sitta uppe å kolla efter läckerbitar.. Ditt lilla stycke hahaha... kram kram

    SvaraRadera
  5. Hahaha ja du, dom ögonen är äckliga. Jag stulade bilden ärligt i någons blogg .. Stackars dig som måste gå upp så tidigt, förstår att det kan vara lite jobbigt för ögonen ;) Ha de gott kram kram

    SvaraRadera