Bloggintresserade

måndag 16 april 2007

Är det någon som vet vart man kan vända sig för

Har precis varit ute med Lilleman. O jädrans va varmt de va. Pust.


Tycker nog att min spruta borde hjälpa fullt ut nu, men jag nyser fortfarande o är lite tung andad. Ahhh det är ju bättre än innan.


Jag hade så svårt att somna om inatt. Då är det så gott att ha datorn. Hellre de än att ligga i vrida sig i sängen så det blir ännu värre.


Ibland händer det att jag tar på mig o gå runt området. Jaaaa det är inte stort *S*.. Men tillräckligt när det är mörkt. *S*


Nä va fasen jag har inget att skriva.


Jo Bloms ringde upp mig angående stolen jag vill ha.. Sadelstolen.. Dom har gjort undantag att sälja till privat personer så det kunde dom göra nu oxå... Bara de att priset på den härliga stolen va ca 6.500 ............Som hittat. Dom föreslog att jag skulle ringa F-kassan o höra om det inte kunde gå via dom.


Jag bara skrattade.. Jag har pension,, så mig har dom lagt i föralltidglömmabortmig högen....


Men jag ska ändå försöka. Tänkte ringa hjälpmedels centralen...


Är det någon som vet vart man kan vända sig för att få hjälp ?


 


Hoppas att Marcus är piggare i dag. Jag saknar honom så fruktansvärt mycket. Det va så tråkigt när dom inte kom på kalaset i går.


Ha en bra dag allesammans..


 


Blogga lugnt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar