Bloggintresserade

tisdag 24 april 2007

Min mus är slapp :(

Jag blir tokig på min mus... Den skenar hej vilt, den vill inte som jag vill. Vad 17 ska jag göra ?


Jag pratar med den, säger snälla saker.


Ibland pratar den tillbaka, liksom gnisslar lite. Den är så liten o söt.


Är aldrig hårdhänt. Jag vet att man inte ska bruka våld.


Men ändå är den slö slapp o likgiltig *suck*


Den är ju inte gammal, men den är inte använd så mycket heller. Det kanske blir bättre om jag låter den jobba lite...


Men jag vill inte fingra för mycket på den heller. Tycker om när den är ren o fin. Vill inte ha en massa kladd på.


Jag brukar polera den, den är så blank o fin.


Jag blir lite lessen när den gör så här. Det är nästan så det kommer en tår på kinden.


Kanske skulle jag sjunga en sång, nä tror inte att det blir bättre ändå.


Om jag peppar den lite,,, kom igen,,, jaaa kom igen bara lite till. Snälla koooom iiiigggeeenn...


3 veckor o det ska vara så här ?


Näääää fan jag får nog byta batteri....


Förbannade MUS


 


 


 


 


 


 


 


 


 



 


Hahahahaha vad trodde ni nu då ? Att jag hade torkat ihop helt...

2 kommentarer: