Bloggintresserade

lördag 21 april 2007

Den här

Vill jag ha.....


 


 


8 kommentarer:

  1. Man ska alltid ta................................................la om vad man vill ha*L*HA en bra kväll/kram

    SvaraRadera
  2. Klart att man ska de *S*... Tänk så läckra bilder man kan ta då...
    Leeeee *klick*... Ha de gott kram kram

    SvaraRadera
  3. Jag oxå :(... Oj vilka bilder man skulle kunna ta då... Men tyvärr är plånboken alldeles för tunn. Hoppas du har större så du får din i alla fall.
    Kramis på dig

    SvaraRadera
  4. kostar ju inget.. Nää min plånbok är oxå tom. Det skulle vara roligt att äga en sån kamera. Kanske får vi ihop pengar nångång *S*.. Kram kram

    SvaraRadera
  5. att Du ska ha den. Den kommer att bli en av dina käraste ägodelar...
    //Canonmannen

    SvaraRadera
  6. Jaaa jag tvivlar inte på att den kommer att bli de.. Men vart ska jag o kramsjuk få ihop dom pengarna ? *S* Ha en fortsatt fin kväll. kram

    SvaraRadera
  7. jag brukar få låna min dotters när jag ska fota. Nattinatt kram :)

    SvaraRadera
  8. tänk om jag kunde låna en oxå. Vad snäll din dotter är. Visst är det roligt att fota... Sussa gott kram kram

    SvaraRadera