Bloggintresserade

fredag 20 april 2007

Stanna ropade dom

Sitter här o funderar på vad jag ska handla i dag ? Vill ha nåt jättegott till middag, men kan inte komma på nåt.


Asch, jag kommer säkert på nåt när jag är på Ica.


 


Jag låg o funderade lite i natt när jag inte kunde somna. Jag kom att tänka på när jag va ute med hunden för ett tag sen. Vi skulle precis gå över till andra sidan när det kom en liten kille cyklandes, han stannade vid övergångs stället o tittade på två som gick på andra sidan. Det kom bilar samtidigt, så jag sa till honom att han skulle stanna. Han tittade på bilarna, sen tittade han på dom på andra sidan. Så jag frågade om han ville ha hjälp över ?


O det ville han. Precis när han skulle cykla över så skriker det längre bort  STANNA STAAANNAAAAA... Jag frågade killen om det va hans föräldrar som ropade, o det va de.  Jag fick förklara för dom vad som hade hänt. Lite pinsamt men jag ville ju bara hjälpa till.


Så det kan gå. Det slutade ju bra ;)


 


Ojsan jag glömde bort att jag hade satt på kaffet. Mmm de är gott med kaffe...


Hej hopp på en stund


 


 

2 kommentarer:

  1. Det är väl tanken som räknas?

    SvaraRadera
  2. ja visst är det de... Först va det lite pinsamt. Mycket tokigt ska man vara med om kram

    SvaraRadera