Bloggintresserade

måndag 16 april 2007

Natt natt svarta katt

Kollade runt lite bland bloggarna, det gick inte att komma in på vissa. Ovanligt va ?


Satte mig o spela lite på Zylom.. Kul o lägga lite text spel.. Man får tänka lite.. O det är jag inte så van vid *S*


Teddy är helt slut efter dagen. Ja ok, det är jag oxå. Så det är dags för sängen nu.


Lite värkistablettis så blir det bättre. *gäääääääääsp*


Såg att Anita tittat in i profilen hos mig.. Din luring, sitter du o gömmer dig. Ja titta nu fick jag ett mail.


Ja hon har ju tappat rösten (underbart tyst o skönt) så hon kan inte prata.. Hon skulle lägga sig igen. Men hon hade visst lagt ut en bild, så jag får väl titta in till henne en stund.


Nu är det en ny vecka. Jag har nog inga tider att passa. Men jag måste beställa tid hos optikern.


Suck, sura pengar att slänga ut. Men ett måste. Annars kan jag ju inte sitta här o skriva. Jo skriva kan jag ju göra för jag tittar inte på tangenterna. Men det skulle vara väldigt svårt att komma runt på sidorna..


Tjata...


Nu får ni ha en härlig vecka.


Blogga lugnt.


Puss & Kram..


Hmm vet inte vad jag fick svarta katt i från det rimmade ju bra.



Den här är ju gullig...


 

2 kommentarer:

  1. Have a nice day, kramkram:)

    SvaraRadera
  2. desamma önskar jag dig. Tråkigt att du slutar blogga.
    Kram kram

    SvaraRadera