Bloggintresserade

fredag 27 april 2007

På Min Gata !

Redan eftermiddag för många, förmiddag för mig ;)  Hua vad kvavt det är ute i dag.  Jag läste i en skvallerblaska att man kunde vinna EN SÅN KAMERA SOM JAG VILL HA... O hur 17 skulle de gå till med den jag har nu.


Man skulle ta med högsta upplösningen o gör jag de kan jag inte ens ta 10 bilder, så det blir att köpa ett minne lite snabbare än tänkt. Jo då, jag hade ändå tänkt göra de.


Alltså min ena grannemin gata *S*,,, han är fågelskådare o fotograf, ja han är snygg oxå ;)... Vilka bilder han tar.. Tänk om man kunde flirta till sig en lektion eller två.


Ohh jag vill ha en ny kamera ju. *snurvel* Jädrans allergi, jag har ju fått ett stick i rompen, då ska jag inte känna nåt.


Undra om Tilda kommer till mormor i dag ? Gör hon de så får vi hitta på lite djävulskap.. Hon är som mig, det är bara att tuta o köra :)


Nä nu orkar jag inte skriva mer, är nyfiken om dom andra bloggarna sköter sig ;)


Kramelirkam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar