Bloggintresserade

måndag 16 april 2007

Kokerska ?

Syrran ringde för en liten stund sen o undrade om jag inte kunde göra en ljummen potatis sallad till Tilda i morgon när hon fyller år. Det är ju lite tråkigt för det blir inget firande på själva dagen. O hon har tjatat om min potatis sallad länge. Ja att hon ville ha de på sitt kalas o bjuda på.


Så nu har syrran varit här med varorna, så i morgon blir det potatis sallad för hela slanten.


Att Tilda är helt galen i min sallad. Det är så roligt. T om när hon hade körtel feber o inte åt knappt så vräkte hon i sig salladen.


Har varit inne hos mamma o pratat en stund. När jag skulle gå in så sticker Teddy... Det tog 2 röda så va han efter katten. En dag så sticker dom väl uppåt vägen o då är olyckan framme. Det är därför som jag aldrig har honom lös. Nu stod altandörren öppen lite så det va därför han kunde sticka.


Ja han kom tillbaka efter ett par minuter. Men hjärtat hinner ju stanna under den tiden.


Tror att jag ska ta ett varv runt kvarteret... Passa på medans det är skönt ute.


Hej Hopp

1 kommentar:

  1. Hälsa till Matilda o säg grattis från stadstanten till henne...kram ja vill oxo ha potatissallad!!

    SvaraRadera