Bloggintresserade

onsdag 25 april 2007

God Morgon

Oj vilken jobbig natt det har varit. Jag har drömt en himlans massa.


I natt när jag satte mig här o skriva så kom det upp i rullisten att en tjej letade upp sin kille bland dom mest eftersökta ... Fy fan va läskigt.. Jag letade upp på hans namn o kom till den sidan. Jag letade vidare o kom till dödsdömda... Blääh


Det är läskigt. Tänk om man träffar någon, man vet inte alls vad det är för person, eller vad han gjort ..


Funderar lite på vad jag ska göra i dag ? Måste ta en sväng till Ica. Kanske skulle plocka i ordning lite.


Kanske ska gå ut o se om det finns några snygga karlar att titta på ;)


Men först ska jag sträcka ut mig i sängen o köra lite avslappning, de är gott de.


Ha en toppendag.


Kramelikram

4 kommentarer:

  1. Hoppas du får en kanon dag. Och ha det så kul på ica och karlarna/kram

    SvaraRadera
  2. hatar såna nätter, Hoppas din dag blir bättre, kram ;)

    SvaraRadera
  3. Hoppas du hittade nåt fint*L*......kramen:)

    SvaraRadera
  4. Jo tack jag har haft en härlig dag. Men några snygga karlar fanns det inte..
    Men dom finns på tv just nu... Det är pause i Men in trees eller va det heter...
    Hoppas att ni har haft en bra dag/kväll. Kramelikram

    SvaraRadera