Bloggintresserade

tisdag 24 april 2007

Lite Tankar

Usch o fy vad tråkigt de va att komma in bland bloggarna i dag. Att jag skriver i min blogg är för att det känns bra att få ur sig skit som inte betyder ett smack.. Att bara få dra sin gallematias, spy lite galla, eller försöka dela med mig av lite roliga saker.


Ja precis som andra oxå gör. Det är upp till var o en som skriver hur mycket man vill lämna ut om sig själv.


Eller har man inte den rätten ?


Nej, det verkar inte så !


Är det verkligen tillåtet att hoppa på folk hur som helst ?


Hur mycket ska en människa stå ut med ?


Falska hycklande människor som spyr ut sin skit när dom säger att dom vill ta det offside, men ändå fortsätter på samma sätt.


Det får mig att undra ! Det är nog den PERSONEN som vill ha uppmärksamhet i stället. Jaa.


Sen tror jag att personen i fråga kanske HAR flera ALIAS, o kommenterar med sig själv.


NU har även den här bloggaren fått smaka på skiten på riktigt, ja UTANFÖR bloggen.


Fy fan vad lågt.


Hmm funderar på en sak.. OM NI som inte tycker om det som skrivs i en blogg kan skriva en massa anonyma elaka inlägg, hur gör NI OM NI kommer över en vanlig handskriven dagbok som NI läser, men INTE gillar...


RIVER NI UT ALLA BLADEN O BRÄNNER UPP DOM ?


För visst skulle NI läsa :)


 


 


Detta är MIN blogg, jag skriver på MITT sätt. Skulle det inte uppskattas, så finns det många många fler att läsa.


Visst det är ALLTID roligt när man får BESÖK av gulliga människor.


 


NICKITITA gör en polisanmälan. Se till så att dom tar ip - nummer från bloggen.


Stå på dig. O kom ihåg att ALLA läser bloggarna FRIVILLIGT.


Kul va


 


Ha de gott nästan allesammans. Barnsligt va... Japp jag vet.


 


2 kommentarer:

  1. De kommer en dag då solen även lyser på mej hoppas jag......kram på dej vännen, du gör himla fina bilder*L*

    SvaraRadera
  2. kommer den att göra de. Det är bara några små moln som ska blåsa bort... Kul att du gillar dom. Kram kram

    SvaraRadera