Bloggintresserade

onsdag 18 april 2007

Tjillevillevipp

Vilken härlig massage jag har fått nu. Vi var inne hos mamma, jag , Eva, Tessan (evas dotter) o Jennie. Min kompis masserade axlarna, nacken o huvet på mig... Ohhhhh jag blev helt avslappnad, så det kändes som jag bara behövde andas vartannat andetag. Jag kände hur jag flöt bort. Jag hörde hur dom pratade i bakgrunden. Rätt va det är så skriker Tessan till o jag blev så rädd så jag blev helt kallsvettig.. Jag vet inte om hon bara skrek till eller om hon puttade till på mig oxå..


Jädrans där försvann den avslappningen.. Ja ja hon ska få igen. Med ränta...


Hon är en jäkel på att massera Eva.. Tänk om man hade fått massagen såpass så jag hade kunnat somna direkt...


Får nog lura hit henne, så jag får en massage innan jag ska sova. Hon får ta min nyckel o slänga in den i brev inkastet hahaha..


Spelar lite betapet med tjatmajjan nu. Så jag passar på att skriva lite oxå.


Jag brände skivor innan, än så länge är det 5 st. O fler ska det brännas. Jag behöver ju inte bränna över all musik, det kan jag ladda ner igen. Ops,,, näää det sa jag inte alls ...*S*


Ringde o väckte Anita innan, ojjjjjj det va inte bra. Hon la sig igen.


Nu ligger hon o drömmer om att få flyga i väg på sin lilla kvast.


Nu är det dags att kolla runt här lite igen, måste ju uppdatera mig lite.


Kramelikram..

2 kommentarer:

  1. jäkla kvast styrde hit in så nu e ja ju tvungen o följa me dej runt o kolla in bloggarna hoppa opp på kvasten nu o håll i dej ....swiiiiiiscccccccccccchhh.!!!

    SvaraRadera
  2. och du.. jag var minst lika mycket nattuggla som dig igår, släckte inte ner förräns kvart över fyra!! *S* Men vad ska man göra när man vill se klart en film... Ha en bra dag idag!!!! Kraam

    SvaraRadera