Bloggintresserade

fredag 13 april 2007

Fredagen den 13;e

Ja då har jag med stor hjälp från HENKE fått hjälp att göra en till blogg.

Jag va inne på
rätt spår, men jag trodde att den jag redan hade skulle 
försvinna. O flera konton att logga in på ville jag absolut inte ha.


O det behövde jag inte heller... Tack Henke för hjälpen.



Nu ska jag till Apoteket *igen*... Sen handla..

Ska ta ett stick i räva oxå.... Ajjjjjjjjjjjjjjjjjj...



Känner redan hur jag börjar kallsvettas... Fy fasen..



Ha de gott o glöm inte att titta in sen på min bild blogg Titta Hit O Titta Dit  .



Puss & Kram o tänk på att det är fredagen den 13;e... Ajsingbajsing..




2 kommentarer:

  1. Ajajajaja... Ska du resa bort eller?

    SvaraRadera
  2. då hade jag gärna tagit sticket frivilligt.. Nää de är björkarna som bråkar med mig..

    Men nu är det klart.. Ha en trevlig helg.

    SvaraRadera