Bloggintresserade

torsdag 26 april 2007

Gråter på riktigt nu.

Ajjjjjjjjjjjjjjjj, sitter här o gråter på riktigt nu.... Aj aj aj oj oj ,, fan så jag slog i lilltån i datorn....


Aattjjjjjjjjjjoooooooooooo, oj de va INTE lätt o gråta o nysa samtidigt, det blev nån konstig skrämselblandning..


Måste fixa till med datorn, den står i vägen. De är inte första gången jag slår i ...


Så nu har jag slutat gråta.. :)


Fan jag bröt nog tån.  Jo jag har fött barn, så jag känner skillnad. Tack.


Jaha där fick jag för jag skulle skriva lite poesi... Det går ju inte nu. Lika bra de, nu skonade jag er.


Har varit ute, precis kommit in. Nä inte precis, men nästan.


Min söta granne o hennes son va med en runda. Jisses han är så go den lille. 2 år o redan en tjej tjusare.


Han har kommit in i en period där han säger VA VA VAAAAA.


Så när man pratar med honom får man upprepa frågorna flera gånger. Vaaaaaaaaaaa.


Då sa jag till honom att stoppa in fingrarna i öronen sen sa jag det igen. Ja då fick jag svar på min fråga. Så för varje vaaaa sa jag att han skulle stoppa in fingrarna i öronen, då hörde han. Som jag har skrattat. Han va så söt där han stod med fingrarna i sina små söta öron... hahaha


Vi hälsade på grann tanterna oxå. Sen kollade vi in en cooooool bil. Ja jag hade ju med mig kameran, men jag glömde bort att ta kort. (tyst anita) 


 


Just nu sitter jag endast i ett lakan. Ehhh de ni.... Känner mig lite,,, ja ni vet... Så där som, ja ni vet,,,,,,,,,,,,,,,... Ja va fasen de är ju varmt, ska ta en dusch, så de va inget annat.


Ha de gott i värmen.


Puss i pannan

4 kommentarer:

  1. psssssssssssssssssssssssssdft-...såja nu ha ja blåst på lilla tån...såja nu ede bra...tror du de hjälper me lakan...hmmm ja kanske..o du lämna kameran hemma nästa gång ..;:)

    SvaraRadera
  2. på mig... Fast det hjälpte lilla tån lite. Tack. Du har en dreggel droppe på hakan hahaha. Fasen jag är trött. Jo du det hjälper med lakan, jag gick ut i tvättstugan nyss,, ja så här,, snacka om att jag kände mig sexig.. Ja ingen såg mig ju ;) Varför ska jag lämna kameran hemma för ? Det blir ju bara damm på den då.... Juh.

    SvaraRadera
  3. Glöm inte ta bort lakanet, kram:)

    SvaraRadera
  4. jag ska mysa riktigt i duschen. Lakanet är redan av.. Hahaha nää jag skojar. Men jag ska försöka o inte glömma bort att ta av de innan... kram kram

    SvaraRadera