Bloggintresserade

fredag 27 april 2007

Varmt varmt

Jahaa då har jag pratar med kommunen om min IDIOT GRANNE. Dom kan inte göra nåt nu, utan för vänta tills nästa vecka. Killen som jag pratade med kommer ihåg att dom har varit här innan. Han har fått böter osv. Men eftersom dom inte hade hört nåt mer på kommunen så trodde dom att han hade sina bilar på SIN uppfart. Jo i ett par dagar hade han de. Så nu ska dom kolla upp detta lite mer.. Skönt de.


Har varit ute i solen nu, o fyyy jo jag gnäller lite det är så kvavt o varmt.


Det blir duschen nu... Ta med mig en plast stol sen ska jag sitta där,,, o bara slappa...


Nu ska jag ringa till Tilda o se om hon vill komma ner till mig innan hon ska till mormor.


 


Hej Hopp

2 kommentarer:

  1. för jobbiga grannar...kram på dig

    SvaraRadera
  2. dom är inge roliga. Det värsta är att han kan göra vad som helt. Känd hos polisen. Så vi får hoppas på att kommunen kan göra nåt åt hans skrotbilar...
    Ha de gott kram kram

    SvaraRadera