Bloggintresserade

fredag 20 april 2007

Kan inte sova

Det är jobbigt när man är trött o inte kan sova. Det kryper i hela kroppen. Känner mig orolig. Kan liksom inte slappna av.


Jag vill sova. Somna o vakna när det jobbiga är borta. Jag vet att man inte kan fly. Men ibland måste man de för att orka.


Jaha då ville lilleman ut. Jag visste de, han har inte bajjat sen i morse. Han kan inte koppla av med alla goa dofter ute. En liten vindpust så luktar det tjej lång väg... Jaja,, får väl gå ut en snabbis då.. Fasen jag hatar mörkret.


Hmmm Willy ringde mig på mobilen nu. Men jag svarade inte dom 2 första gångerna. 6 gånger lyfte jag luren o la på. Sista gången sa jag till honom;


- Dont call me anymore ok.


- Is that what you´re doing to me ?


- You are crazy. Dont call me.


- Ok baby if thats what you want baby i´m not gonna call you baby.


Så la jag på luren. Förbannade idioter.


Baby på dig själv. Synd bara att han va så snygg med ett sånt mysigt hår som man bara ville köra fingrarna igenom.


Ja det är inte för det här som jag är less, det är andra saker.


Hej hopp, kanske ska fråga min idiot till granne om jag får låna hans pannlampa nu när det är mörkt... *S*

4 kommentarer:

  1. ibland känns livet pissigt. Hoppas du känner dig gladare i morgon, kram på dig :)

    SvaraRadera
  2. vad gullig du är.. Ja det är jag säkert. Det blev en snabbrunda med hunden, fasen va kallt de va.. Undra om det är minusgrader ?
    Kramelikram

    SvaraRadera
  3. Hoppas du somnade till slut, kramkram o ha de gott vännen:)

    SvaraRadera
  4. Ja du jag somnade ungefär när du skrev här inne *skrattar* så några timmars sömn blev det till slut. Kramelikram o ha de gott

    SvaraRadera