Bloggintresserade

onsdag 1 december 2010

Trollet / Bilder

 


Då sitter jag här igen o pimplar mitt kaffe. Ska snart ta mig nåt att äta. Är inte sugen något, men jag måste ta nåt litet.


Kollade igenom bilderna jag tog på Liam när jag va där i måndags. Jag hade bara med mig min gamla kamera så bilderna är inte så bra. Ville mest filma honom, vilket jag gjorde.


Som vanligt lekte vi o hade roligt. Vi brottades även i hans säng, jo han har en större säng än mig så de gick jättebra.


Förlåt mamma o pappa för att vi stökade till ;o)


Liam vann såklart  =)


Jag hade köpt med mig en julkalender till honom o en snögubbe i vit choklad.


Han gick direkt till min väska o kollade om de fanns nåt roligt där. Jag sa att han måste vänta med att öppna kalendern o det va inga problem. Han fick ta ett par tuggor på snögubben o de va ju smaskens...


Han tyckte väl att gubben såg lite konstig ut för att vara godis, men han smakade glatt.



 


Gott gott



 


Ja kom igen då... Kämpa lite =)



 


Här va han belåten, så nu va de dags för lite lek.



 


Jag bad Liam om hjälp, det tyckte han va roligt. Hjäppa fammoo, då är han stora killen..



 


Han jobbar lika mycket med tungan som med händerna.



 


Vad fort tiden går, han är så stor nu men ändå så liten. Nä jag vet väl inte hur jag ska ha de =)


Go är han i alla fall.


Ha en bra dag o va rädda om er.


Tusen tack för era kommentarer. Jag kommer till er oxo snart.


 


Puss I Pannan   ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar