Bloggintresserade

måndag 27 december 2010

GOD FORTSÄTTNING

 


Måndag hela dan... De har inte hänt mycket här.. Är så slö, har varit lite tung i huvet. Men nu är de bättre.


Ringde o pratade bort en stund med min gamla faster Ulla innan, sen ringde jag till min morfar o hörde hur han mår.


Båda tycker att de är jobbigt med all snö, o de förstår jag. Har man svårt att ta sig fram så hjälper inte snön till.


Teddy tyckte inte om att vare ute idag,, han fick kramp i ena benet så han gjorde de han skulle sen ville han in igen.


Ska snart äta lite.. Nu sitter jag o kollar på tv8 på Gordon Ramsey när han lagar mat..


Jag gillar honom..


God fortsättning önskar jag er..


 


Puss I Pannan   <3

2 kommentarer:

  1. önskar dig med en fin fortsättning! Jo en riktig vargavinter har vi fått och det får vi nog ha ett tag till. Ha en fin kväll och stor kram

    SvaraRadera
  2. Önskar dig oxo en god fortsättning. Tänk va de kommer att bli slaskigt sen när snön smälter =) Oj oj de blir inget vidare. Ha en mysig kväll kramkram ♥

    SvaraRadera