Bloggintresserade

måndag 27 december 2010

Mina julklappar / Bilder

 


Jag hinner ju inte med att lägga ut bilder längre. Jag förstår inte vad jag gör ??


Jag måste ju visa  upp alla mina julklappar som jag fick. De är inte klokt så många de blev...


De är bara att konstatera ,,,, jag Är bortskämd !!!


Teddy fick oxo julklappar.. Den han fick av Rohde funny påsen ville han öppna flera gånger.. Han va helt galen i klappen.. Den mindre tandborst-kexen hade inte samma starka doft, men den gillar han oxo..


( fan oxo,, jag åt precis musli.. jag hade sparat torkade aprikosen till sista tuggan, tror ni inte att jag tappade den på mattan... baaah )


Nina hade gjort egen musli,, den är supergod o den doftar underbart. Den har jag inte ätit med yoghurt än för den äter jag lite som godis  =)


strykjärn , dammsugare , blomgrupp , hudlotion



 


Porslinshjärtan , änglagloben ,



 


Halsband, present kort på Ikea, presentkort hos frissan , pengar



 


Här är min sexiga dammsugare  =)



 


Jaa,, jag vet inte om jag fick med allt. Men mycket fick jag ... För varje år säger jag till mamma att hon Inte ska handla som hon gör.. Men det går aldrig in i huvet på henne..


De är bättre att hon tar pengarna till sig själv o reser eller gör nåt annat skoj. O de menar jag......


Huvudsaken är att man träffas o har trevligt, god mat o dryck så är allt frid o fröjd.


 


Toodles  ♥

1 kommentar:

  1. du måste ha varit snäll i år! Vilka fina julklappar. Du var nog värd varenda en. kramiz

    SvaraRadera