Bloggintresserade

fredag 3 december 2010

Jag O Steven !!!

 


Tänk att de ska vara så svårt att hålla reda på lite bloggar o namn....


Nu har jag försökt att titta runt till er igen, MEN jag tappade bort mig som vanligt..


De är inte roligt, jag får helt enkelt skriva upp vem jag har varit hos. Jisses de är inte klokt, jag är inte 45 år fyllda än o måste ha lappar överallt !!!


I morgon bär de iväg på kalas.. Ska få nybakta pepparkakor.


Jag har faktiskt smakat lite peppakaka o lite på en lussebulle, de va ( maria montazami ) muuuuummms.


Jag är fortfarande väldigt rädd för att äta sånt, jag vet hur lätt de är att "falla" tillbaka till mitt gamla o de vill jag inte.


Det är lätt för andra att säga;


- Ja men ta en bara sen är de bra !!!


Sure,,,, de ÄR inte bara att ta en när man har haft det problemet i många år.


Även att jag har fått en operation så sitter mycket i huvet, det ändras Inte bara för att jag har gjort operationen. No way.


Nä, nu ska jag snart sätta mig framför tv;n.. De blir jag o Steven Seagal, han är toppen den killen.


 


Puss I Pannan  ♥


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar