Bloggintresserade

måndag 6 december 2010

KLAPPA MIG I BAKLUCKA !!!

 


Hoppa upp o klappa mig i baklucka va ont jag har i ryggen !!!


Jag försöker tvätta o de är minsann inte de lättaste när jag inte kan gå upprätt.


Rullatorn är sönder så den har jag ingen glädje av. Att man ska behöva ta sig in till stan för att få dit en skruv till däcket.. De tycker jag att dom borde ha på vc , där arbetsterapeuterna finns.


Jag ringde på hos Jenny o Robert, frågade om han kunde hjälpa mig men de är specialare så de gick inte heller.  Han gjorde ett försök i alla fall o de är jag tacksam för.


Har pratat med sonen o Liam på telefonen. Liam har varit på dagis idag o busat. Nu va han ganska trött. Han skulle bädda rent i sin säng. Kan hälv som han säger...


De blev säkert jättefint.


Marcus undrade om jag kunde ha honom den 18;e - 19;e dec ?


Ehhh gissa vad jag svarade ?


Jo men självklart !!!


Nä de här går inte, jag får ta dubbla värkisar.. Jag skulle kunna säga en hel ramsa på svenska nu, men jag låter bli...


Ha en mysig kväll o va rädda om er.


 


Puss I Pannan  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar