Bloggintresserade

onsdag 29 december 2010

Snart dags att ge sig av !!!

 


Tvi vale vad nervös jag är... De är säkert, de är som att gå till tandläkaren....Visst är de skönt att bli ompysslad men innan man vet resultatet så känns de som jag skakar så plomberna ryker i munnen på mig.


Jag snurrade ihop det lilla hår jag har kvar,,, liksom tvinnade de så jag skulle se hur tjockt de är...


Det är lika tjockt som min tumme o den är inte tjock längre...


Tänk om allt hår släpper från skallen,,, då är de jag o skallePär !!!


Jaja,,, de är bara att tuta o köra o se glad ut... Frissan är duktig, men allt kan ju gå fel  =)


Ja visst ja,, jag måste skicka ett sms till kusin Jessica som fyller år idag...


Hipp hipp hurra hurra hurra till dig min älskade kusin...


Nu ska jag pimpla klart mitt mumma-kaffe.. Ha en bra dag o va rädda om er..


 


Puss I Pannan   <3


 

4 kommentarer:

  1. nu kan jag tro. Jag hoppas du blir nöjd. Jag klipper mitt själv med, men det är för att jag inte har råd med 450:-..Ungarna får ta topparna där bak :-)..men visst är det skönt att bli finad av någon annan..Bless

    SvaraRadera
  2. Bless förklaringar... intressant det där med hårklipp. I alla år klippte jag man och ungar. Inte fanns det råd för frissor då... Nuförtiden klipper jag min man och han har klippt mig tidigare. Men, gu´ så härligt det är att bli ombonad själv och masserad i huvet av en riktig frissa! Nyfiken såååå på hur du blev!!! Kram

    SvaraRadera
  3. Ja nu är de klart.. O jag blev jättenöjd.. Håret sitter fortfarande kvar på skallen, så jag är överlycklig =) Jag fick det i julklapp av mamma, annars hade jag inte heller fixat håret så.. Men det va sååå skönt, jag rös... Ha en fin kväll kramkram

    SvaraRadera
  4. Jag klippte oxo Marcus i många många år, så där tjänade man in pengar.. Mamma har alltid slingat eller permanentat mig så där har jag oxo tjänat en slant.. Mamma är jätteduktig, så de är därför som jag hellre har låtit henne göra de. Men som jag skrev innan så va de underbart skönt när hon pillade i huvet på mig.. Ha en bra kväll kramkram

    SvaraRadera