Bloggintresserade

torsdag 23 december 2010

BlomsterBud / Bild

 


Tidigare på dan fick jag ett telefonsamtal ... De va en kvinna som presenterade sig o frågade om jag skulle vara hemma i eftermiddag o de skulle jag ju.


Bra säger hon, då kommer ett blomsterbud till dig...


Jag har funderat vem de kan vara ifrån, men har inte kunnat gissa alls....


Jag väntade o väntade, men ingen kom. Jaha tänkte jag,, nu har jag drömt igen.. De va säkert ingen som ringde utan de va bara i drömmen...


Jag blev lite osäker för jag kan snurra till de rejält,, o då menar jag rejält om jag sover o telefonen ringer...


Men det stämde ju,,, dom kom vid 17-tiden med en tung blompåse.. De va skickebud med taxi,, inte vet jag om dom brukar göra så =)


Oj,, vad nyfiken jag va....


De va en så tjusig blomstergrupp... Ja ni ser själva...


Vill Ni veta,,,,,,



 


,,, vem de va ifrån ?


Ingrid med familj.........


Tack snälla goa Inkan  ♥♥♥ Jag blev så glad ....


Den är så vacker.. Korgen är oxo himlans läcker...


Tack tack tack   ♥♥♥


Puss I Pannan   ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar